Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Be here now..

Be here now...

Ειναι η φραση που θα κανω τατουαζ σε λιγο καιρο.
Μια φραση που θα μου θυμιζει αυτο που ξεχνω συνεχεια.
Να ζω στο τωρα. 
Να ζω την στιγμη.
Να αρπαζω ευκαιριες οταν μου ερχονται.
Να κανω αυτο που θελω τωρα κι οχι την ''καταλληλη'' στιγμη.
Η καταλληλη στιγμη ειναι παντα ΤΩΡΑ.

Ποσο ομορφη θα ηταν η ζωη μας αν ζουσαμε στο παρον,αν δεν αναπολουσαμε οοολη την ωρα το παρελθον και αν δεν περιμεναμε με ανυπομονησια το μελλον.

Εχουμε παγιδευτει αναμεσα στο παρελθον και στο μελλον και ξεχναμε το βασικοτερο.
Το παρον.
Ξοδευουμε την ενεργεια μας αναλογιζομενοι το παρελθον και περιμενοντας το μελλον.
Και ξεχναμε να ζησουμε το παρον.
Ξεχναμε να ζησουμε τωρα.

Αν ειναι να σας μεινει κατι απο αυτο το ποστ θα ηθελα να ειναι ενας προβληματισμος.
Προβληματιστειτε σχετικα με τις σκεψεις και τις πραξεις σας. 
Ειστε κολλημενοι στο παρελθον σας,στο μελλον σας?
Μηπως ξεχνατε κι εσεις το σημαντικοτερο?
Το παρον?


Kαπως ετσι θα ειναι το τατουαζ μου.
Πως σας φαινεται?

Πειτε μου μια φραση η οποια σας εμπνεει!


21 σχόλια:

evelina pinkrose είπε...

free yourself ;)

Αγγελική είπε...

don't stop believing

giota a είπε...

feel the time

ΣΟΦΙΑ ΜΠΟΥΖΑΛΑΚΟΥ είπε...

παρα πολυ ωραιοοοο Post..μπραβο σου

Anna La είπε...

Εγω ενα θα πω φιλη μου.... και ξερεις εσυ... " αχχχ "

ioatsag είπε...

Πόσο περίμενα πόστ εδώ!!!Μπράβο :) never give up is such a wonderful life

ioatsag είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
MariasBeautyLand♡ είπε...

εγω θελω να κανω αυτη τη φραση τατουαζ:
everything happens for a reason ♡

Lydia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Lydia είπε...

Polu wraia idea!exw ki egw to idio alla se allo shmeio :P

Nasia Antwniou είπε...

tolmise to a3izei!
mia mikrh frash me megalh dunamh ;)

EvaChris είπε...

Υπέροχο και αυτό το blog Άρτεμις!!!
Εμένα δυο είναι οι φράσεις που με εμπνέουν και αν έκανα ποτέ τατουάζ μια από αυτές τις δυο θα έκανα.
Live Love Laugh
&
Love is for free

Elina S. είπε...

Πολυ ωραιο νοημα!!! Μπραβο!!!! Να κανεις πραγματα που σου υπενθυμιζουν να επανερχεσαι σε αυτα που θελεις να κανεις στη ζωη σου, οταν η καθημερινοτητα σε παρασυρει στη βουβη ρουτινα... :)

fainolita79 είπε...

Γιατί όλες οι φράσεις να είναι στα αγγλικά; Τι ξενομανία σας έπιασε; Τίποτα δεν μπορεί να σε εκφράσει καλύτερα από τη μητρική σου γλώσσα και δη τα ελληνικά!!!

Eva M. είπε...

Πολύ ωραίο αλήθεια! :)

Fs Beauty World είπε...

Dream until you dream comes true, αυτό θέλω να είναι το τατουάζ μου! :-)

Christina M. είπε...

People always leave.. Αυτό, θα είναι το δικό μου τατουάζ :)

giotapout είπε...

Το άρθρο σου ειναι πολυ καλο. Σήμερα τελείωσα ένα βιβλίο που λέγεται "Θετική σκέψη" που λέει πάνω κατω τα ίδια με εσενα.
Να ζούμε το τώρα κ όχι την "κατάλληλη στιγμή", γιατι μπορεί να μην ερθει κ ποτε.

giotapout είπε...

Υ.Γ: Η αγαπημένη μου φράση ειναι:
Μην αφήνεις γι αύριο, οτι μπορείς να κανεις ΣΗΜΕΡΑ!!!

The Pinello είπε...

Η λεξη BREATH μ'αρεσει παρα πολυ!..
Ο λογοςειναι λιγο περιεργος αλλα θελω να τω πω..
Λιγα πραγματα πιστευω πως ειναι σημαντικα οσο η ανασα μας..
Εισπνεεις αν δεν εκπνευσεις,πεθαινεις.Εκπνεεις αν δεν εισπνευσεις παλι πεθαινεις..

Φιλια!

Uouo Uo είπε...



thank you

سعودي اوتو

Δημοσίευση σχολίου