Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Σκέψεις.....

Ηθελα να γραψω κατι σ'αυτο το μπλογκ αλλα δεν εχω ιδεα τι.

Τοσες φορες που ειχα ιδεες ελεγα,''Αυριο'' αλλα φυσικα το αυριο εγινε μεθαυριο κ.ο.κ.

Και ειλικρινα δεν πρεπει να αναβαλλω πραγματα γιατι λογω του χαρακτηρα μου,αν δεν το κανω εκεινη την στιγμη,το πιθανοτερο ειναι να μην το κανω ποτε.

Εσεις κανετε το ιδιο? Ή ειστε πιο αποφασιστικοι?

Σκεφτηκα να κανω ''To do lists''..
Λετε να με βοηθησει στο να γινω πιο οργανωτικη?

Λιγο ακυρο μαλλον,αλλα ειδα στο twitter αυτο εδω το quote κ πολυ μ'αρεσε..

 
Δεν ξερω τι γνωμη εχετε εσεις αλλα προσωπικα δεν μ'αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ να βγαινω στον δρομο κ να βλεπω την πλειοψηφια των γυναικων ντυμενες με τον ιδιο τροπο,μαλλια ιδια,βαψιμο ιδιο..
Τοοοοσο βαρετο!

Προιμω χιλιες φορες μια κοπελα να ειναι εκκεντρικη παρα να ακολουθει τις τασεις της μοδας σαν ''προβατο''.

Γιατι ωραια η μοδα αλλα δεν πανε ολα τα trends σε ολες,οπως κ να το κανουμε..


Να σας πω κ κατι ωραιο που μου ειχε συμβει πριν καποιο καιρο.

Ημουν σε μια σταση λεωφορειου.
Ντυμενη απλουστατα με τζην,αθλητικα και ενα μονοχρωμο μπλουζακι,ειχα τα μαλλια μου ελευθερα κ ημουν εντελως αβαφη.

Εκει που καθομουν κ ειχα βαρεθει την ζωη μου κ ειχα κατανευριασει γιατι το λεωφορειο ειχε αργησει 40 λεπτα (!) και ακουγα κ Adele οποτε ημουν ετοιμη να κοψω φλεβες,βλεπω μια κοπελα να με κοιτα.

Συνομιληκη μου πρεπει να ηταν. Με κοιτα για λιγα λεπτα ενω εγω προσπαθω να αποφυγω το βλεμμα της γιατι ειχα τα ''δικα'' μου.

Σε καποια φαση σηκωνεται κ ερχεται διπλα μου κ μου λεει.
''Καλημερα! Δεν σε ξερω κ δεν με ξερεις,ηθελα απλα να σου πω οτι σε βρισκω πολυ ομορφη κ τοσο φωτεινη! Να εχεις μια τελεια ημερα!''

Εμεινα λιγο σαν ηλιθια... Αλλα αμεσως μετα της χαμογελασα κ την ευχαριστησα θερμα.

Εκεινη την στιγμη ηρθε το λεωφορειο της κ εφυγε,με το χαμογελο στα χειλη της.. Το οποιο μετεδωσε κ σε μενα..

Μα τι ωραια κινηση!
Μερικες κουβεντες μπορουν να αλλαξουν την ημερα καποιου δραματικα!

Προσπαθω να κανω κ εγω το ιδιο με αυτη την κοπελα,δεν το εχω τολμησει ακομα,αλλα θα το κανω σιγουρα,εστω κ αν πω μια απλη καλημερα με χαμογελο σε εναν ξενο.

Εχετε να μοιραστειτε καποια ωραια εμπειρια μαζι μου?

Πολλα φιλια κ θετικη ενεργεια κ χαμογελα απο μενα σε σας!!




3 σχόλια:

Ele Ioa είπε...

Γεια σου Άρτεμη! εγώ πολλές φορές όταν είμαι καπως ψυχολογικά πάντα θα χαιρετίσω η θα μιλήσω σε κάποιον! δεν έχει σημασία για μένα απο που θα το κάνω πχ facebooc,στον δρόμο(;p)η στο σχολείο αλλά η χαρά και η φούντωση στο μάτι του περαστικού η του συνομιλητή! αυτομάτος θα νιώσω μια χαρά να με διαπερνάει! σου συνιστώ να το κανεις ωποσδήποτε!

Crazy Bizarre Woman είπε...

Δε μου έχει συμβεί κάτι ανάλογο με σένα, να μου μιλήσει δηλαδή κάποια άγνωστη κ να με κάνει να ανέβω τόσο ψυχολογικά. Ίσως βέβαια κ γιατί όταν είμαι στις μαύρες μου κλείνομαι στο σπίτι κ δε θέλω να βλέπω άνθρωπο, γιατί ξέρω πως θα τσακωθώ. Μου έχει όμως συμβεί ένα χαμόγελο από έναν φίλο ή μια φίλη να μου αλλάξει πράγματι τη διάθεση. Μερικές φορές οι εκφράσεις του προσώπου μας λένε πολλά περισσότερα από τα λόγια...

luckyblackcat025 είπε...

Γεια σου Άρτεμη! κι εγώ είμαι κάπως αναποφάσιστη και παλιότερα πιο πολύ, προσπαθώ όμως να βελτιωθώ! συνήθως γράφω λίστα με αυτά που πρέπει να κάνω και ξεκινάω! όχι πάντα με επιτυχία βέβαια αλλά δεν πειράζει...:) μου έχει τύχει να ακούσω κάτι όμορφο και να μου αλλάξει η διάθεση! χαμογελάτε, είναι μεταδοτικό!!! φιλια πολλά!!

Δημοσίευση σχολίου