Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

Time travel...

Απο μικρη φανταζομουν πως θα ηταν να μπορουσα να ταξιδεψω στο χρονο..
Οχι για να αλλαξω γεγονοτα,αλλα για να εβλεπα περιοδους κ προσωπα του παρελθοντος.


Τοτε ηθελα να ταξιδεψω στην αρχαια Ελλαδα,παντα με γοητευαν οι αρχαιοι Ελληνες!

Αν ειχα τωρα την δυνατοτητα,σιγουρα θα ηθελα να γνωρισω πρωτα απ'ολα τον Σωκρατη κ τον Πλατωνα..

Επειτα θα 'βλεπα..

Αν βεβαια μου λεγαν,επελεξε μια εποχη να ζεις.. Τοτε μαλλον θα επελεγα τα 50's..
Αχ.... Σας το λεω,επρεπε να γεννηθω τοτε!!



Και επειδη πιστευω στην μετενσαρκωση κ την αθανασια της ψυχης,πολυ πιθανον να εζησα εκεινη την περιοδο!

Τον τελευταιο χρονο περιπου,παρακολουθω την σειρα ''Doctor Who''..
Η ιστορια ενος εξωγηινου χρονοταξιδιωτη (με ανθρωπινη μορφη) που ταξιδευει παρεα με ανθρωπους,στα πιο απιστευτα μερη που μπορειτε να φανταστειτε!
Απο την αρχαια Ρωμη μεχρι το ετος 5δις που υποτιθεται καταστρεφεται η γη!

ΛΑΤΡΕΥΩ αυτην την σειρα κ την συστηνω ανεπιφυλακτα σε ολους,αν αγαπατε την περιπετεια,τα αγνα αισθηματα (δεν θα ακουσετε χυδαιες εκφρασεις ποτε) το εξυπνο χιουμορ,την επιστημονικη φαντασια κ την φαντασια γενικοτερα,τοτε θα την λατρεψετε κ εσεις! Δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι η μακροβιοτερη σειρα ever,ξεκινησε απο το 1963 κ συνεχιζει!!

Να και το Tardis!! Το ''διαστημοπλοιο'' του Ντοκτορ,μην σας ξεγελα,ειναι μεγαλυτερο απο μεσα :P (Aν το παρακολουθησετε θα ''πιασετε'' το αστειακι)



Aν ο Ντοκτορ σας καλουσε στο Ταρντις για ενα ταξιδακι,που θα επιλεγατε να πατε κ γιατι? Θα ηθελα πολυ να ακουσω τις επιλογες σας!!


4 σχόλια:

Κερασία είπε...

Αν με ρωταγες πριν μερικα χρονια θα σου λεγα καποια ασχετη περιοδο για να συναντησω καποιον "μεγαλο" ή κατι τέτοιο. Τώρα το πρωτο που μου ήρθε στο μυαλο είναι να πηγαινα μόλις λιγα χρονια πριν για να συναντήσω ενα αγαπημενο προσωπο που εχει φυγει απτη ζωη και απλα να του δωσω μια μεγαλη αγκαλιά...ή αρκει να το κοιταζα απο μακρυα..τιποτα αλλο δεν θα ήθελα..καταλαβαινεις ε?

Artemi είπε...

@Kερασία Αν καταλαβαινω λεει....

myStickland είπε...

αχ την έβλεπα και εγω αυτή τη σειρά και μάλιστα ήταν απο τις αγαπημένες μου...
αν είχα την δυνατότητα να γυρίσω πίσω ,θα ήταν για να δω δυο αγαπημένα μου πρόσωπα, που δεν ζουν πια και να τους έλεγα όλα αυτά που δεν πρόλαβα..
ή να γυρίσω πίσω στο λύκειο που όλα ήταν πιο ανέμελα και απλά!!
μου αρέσει πολύ το νέο σου μωρό..είναι πιο πολύ εσύ..(και ας μην σε ξέρω..βλέποντας σε στα βιντεάκια σου,νομίζω οτι σου ταιριάζει περισσότερο!! keep going!!<3)

Artemi είπε...

Εγω παλι αρχισα να την βλεπω με τους καινουριους Ντοκτορ,απο το 2005 κ μετα..
Η ανεμελια στο λυκειο ειναι κατι που θα ηθελα σιγουρα να ξαναβιωσω!

Σιγουρα ειμαι περισσοτερο εαυτος μου εδω..Και στο αλλο μου μπλογκ ο εαυτος μου ειμαι αλλα οχι ολοκληρωτικα βεβαια..

Σ'ευχαριστω πολυ,
πολλα φιλια!!

Δημοσίευση σχολίου