Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

The wind of change....

Ειναι φορες που σκεφτομαι πολυ ωρα για να βρω τιτλο,αυτη σιγουρα δεν ειναι μια απο αυτες... Ο τιτλος απλως ξεπηδησε στο μυαλο μου κ τα χερια μου απλα υπακουσαν..

Ποσες αναμνησεις εχω απο αυτο το τραγουδι.. Απο το γυμνασιο..


Anyway,το ποστ αυτο δεν εχει κανει με το τραγουδι αυτο..

Για εντελως διαφορετικο σκοπο αρχισα αυτο το μπλογκ κ εντελως αλλιως εχει καταληξει,αλλα μ'αρεσει.. Ειναι σαν ενα ημερολογιο,οχι εντελως προσωπικο,αλλα μ'αρεσει..

Σημερα ειναι μια απο αυτες τις μερες που αναρωτιεμαι... Που αναρωτιεμαι τι θα γινοταν αν.....?
Χαμενος χρονος μαλλον,αλλα δεν μπορω να κανω αλλιως,ειναι σκεψεις που ερχονται στο μυαλο μου κ δεν φευγουν παρα μονο οταν κατσω να τις αναλυσω...

Για αυτο λοιπον πηρα ενα ποτηρι κοκκινο κρασι (δεν ειμαι αλκοολικη...ζητημα αν πιω ενα ποτηρι την εβδομαδα) και αποφασισα να γραψω σ'αυτο το μπλογκ... Παρ'ολο που αγαπω πολυ το αλλο μου μπλογκ,ισως προτιμω αυτο..Εδω ειμαι πραγματικα εγω... Εκφραζομαι οπως θελω για ο,τι θελω! Αχ τι ωραια εφευρεση τα μπλογκς!

Αυτο που με απασχολει σημερα ειναι η αλλαγη....
Τα πραγματα στην ζωη μου ειναι για αρκετο καιρο,πανω κατω,ιδια... Ομως δεν ξερω αν αυτο με ικανοποιει.. Ωρες ωρες ειμαι ευτυχισμενη με την ρουτινα κ ωρες ωρες θελω να βγω εξω κ να κανω κατι εντελως τρελο... Ή να συναντησω καποιον πιο αυθορμητο απο μενα.. Ναι,αποζητω την αλλαγη... Μα την φοβαμαι κιολας...

Φοβαμαι τις συνεπειες των αλλαγων.. Φοβαμαι να πονεσω... Φοβαμαι να ξεπερασω κατι κ φοβαμαι το καινουριο.. Φοβαμαι μηπως τελικα δεν μου αρεσει κ αρχισω να αποζητω την παλια μου ρουτινα!
Αχ,ζυγος,τι περιμενετε??
Μεχρι να αποφασισω,θα εχω αλλαξει μυαλα 1000 φορες το λιγοτερο!
Ζηλευω τους αυθορμητους ανθρωπους...
Ευχομαι να μπορουσα να ειμαι σαν αυτους εστω για λιγο..

Υπαρχουν φορες που κοιταζω πισω κ θυμαμαι πραγματα που εκανα χωρις να σκεφτω... Μπορει να τα μετανιωσα αμεσως μετα,μα δεν τα μετανιωνω τωρα... Τωρα χαιρομαι που τα εκανα κ τα αναπολω με ενα χαμογελο γεματο τσαχπινια lol

Δεν θα ηθελα να σας ζαλισω κ αλλο... Αλλα με βοηθησε που τα εγραψα... Και αν τα ποστ μου μοιαζουν λιγο ασυναρτητα,ειναι γιατι δεν τα διορθωνω μετα... Γραφω κ ο,τι βγει! Τα βρισκω πιο αληθινα ετσι..

Εσεις τι κανετε οταν νομιζετε οτι χρειαζεστε μια αλλαγη στην ζωη σας? Την κανετε ή περιμενετε να ερθει απο καπου?


6 σχόλια:

mariza είπε...

Άρτεμις μου αγαπημένη κάποτε φοβόμουν κι εγώ και δίσταζα να αλλάξω τη ρουτίνα μου... μέχρι που μια μέρα με πιάσανε τα κλάματα. Είχα καταπιεστεί τόσο πολύ που ένιωθα πραγματικά δυστυχισμένη. Αυτό έγινε πριν 4.5 χρόνια. Από τότε αποφάσισα ότι θα κάνω αυτά που θέλω και κάθε μέρα θα σκέφτομαι αν όσα έκανα τα ήθελα πραγματικά. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις, πάντως προσωπικά είμαι πολύ ευτυχισμένη από εκείνη την ημέρα.
Την περασμένη Κυριακή έχασα σε τροχαίο έναν καλό μου φίλο. Συνειδητοποίησα πόσο μικρή είναι η ζωή για να κάνουμε πίσω σε κάποια πράγματα.
Το Post σου αυτό μου άρεσε πολύ. Είμαι συγκλονισμένη από το γεγονός που σου ανέφερα και συνέχεια αυτή τη βδομάδα σκεφτόμουν παρόμοια πράγματα. Νομίζω τελικά ότι όταν θέλουμε κάτι πρέπει να το κάνουμε κι όπου βγει... τουλάχιστον έτσι είμαι εγώ. Φιλάκια.

glittermeup είπε...

Aftin tin stigmi eimai se fasi pou kitao piso kai lew pos exo allaksei pos exo ginei etsi . (Oxi oti allaksa egw ) Allaksan katastasis stin zwh mou kai exo katalavei oti prepei na kanis oti esy aisthanese na einai kalo gia sena kai ama den einai kalo prepi na to diokseis i na to diorthoseis. Katastasis me exoun kani pio skliri kai den maresi katholou ala exo katalavei oti etsi prepei na eimai to survive se afton ton kosmo. I zwh einai poli mikri ala einai kai ksafniki , ena pragma bori na sou allaksei ola ta oneira pou eixes gia to mellon sou , na se vali se enan endelos diaforetiko dromo... Afton ton dromo perno twra egw . Tora gia kalo i kako tha deiksei..

Den ksero ama eipa endelos diaforetika pragmata apo oti egrapses , ala afta eniosa na pw kai egw !

Kisses xo

Artemi είπε...

@Mariza Καλη μου Μαριζα,δεν ειχα ιδεα.. Λυπαμαι τοσο πολυ για τον φιλο σου.. Τετοιες τραγωδιες μας κανουμε να σκεφτομαστε οντως τελειως διαφορετικα... Ειναι μεχρι να το παρουμε αποφαση μαλλον..
Σ'ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου..
Πολλα φιλια και cyber hugs..

@glittermeup Ελπιζω ειλικρινα να ειναι για καλο! Σ'ευχαριστω για το σχολιο σου,μ'αρεσει να μαθαινω διαφορετικες γνωμες κ εμπειριες!
Πολλα φιλια

Allstar είπε...

Δυστυχώς ή ευτυχώς είχε παλιότερα η ζωή μου πολλές αλλαγές που δε διάλεξα,οπότε για μένα αλλαγή θα ήταν η στασιμότητα.Και όμως τώρα που είμαι στάσιμη,έχω τάσεις φυγείς και πνίγομαι.Αλλά είναι απ'αυτές τις φορές που ξέρεις ακριβώς τι αλλαγή πρέπει να κάνεις και όμως σε έχουν αλυσοδέσει οι υποχρεώσεις.Πάντως..μην τις φοβάσαι τόσο τις αλλαγές.Τουλάχιστον δε θα έχεις απωθημένα κι ερωτηματικά την επόμενη φορά που θα κάνεις μια αποτίμηση της ζωής σου.. :) xxx

myStickland είπε...

Οι ζωές μας αλλάζουν, μαζί και οι καταστάσεις, θέλοντας και μη..Αν πιστεύουμε στον εαυτό μας και στην δύναμή μας, κάτι θα μάθουμε απο αυτές..Προσωπικά δεν μου αρέσουν οι αλλαγές και δύσκολα τις κάνω..όταν όμως το αποφασίσω να πάω μπροστά..δεν υπάρχει γυρισμός..απλά, γυρίζω σελίδα..όσο και αν αυτό με πονάει..

Eirinaki_b_13 είπε...

Afou zhleueis tous au8ormhtous an8rwpous kai eisai kai zugos na vreis enan krio!
Pantws exw wroskopo zugo kai se katalavainw ligo polu! Mou leipei ligo au8ormhtismos pisteuw!
Polu wraio kai auto to blog sou,shmera to anakalupsa :)

Δημοσίευση σχολίου