Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Μέθη......

Τι κανετε οταν μεθατε? Αν μεθατε φυσικα...!

Προσωπικα οταν ''μεθαω'',πινω δηλαδη 2-3 ποτα,γελαω ασταματητα και λεω πραγματα που νηφαλια δεν θα εκμυστηρευομουν ουτε στον εαυτο μου!
Μπορεις να μου πεις οτι θες κ εγω θα γελαω! lol

Αν δεν το καταλαβατε,ειμαι ψιλομεθυσμενη,εχω πιει 2 ποτηρακια κοκκινο κρασι,τα οποια ειναι ικανα να με κανουν να γελαω κ να ειμαι μες στη καλη χαρα..

Βρηκα την καταλληλοτερη στιγμη να γραψω ποστ ε?

Μπα... Δεν το λεω ποστ αυτο... Μαλλον ερευνα :P

Περιμενω να μου πειτε λοιπον,τι κανετε οταν μεθατε,κλαιτε ή γελατε??

Πολλα φιλια!

8 σχόλια:

glittermeup είπε...

otan methao thelw na xorevo , na tragoudaw (ama eimai mestin kali xara)

Ama den eimai tote pino kai skeftome kai ginome emotional ...

Eva είπε...

Τραγουδάω και γελάω. Και λέω συνέχεια "τι με έχει πιάσει Θεέ μου; Μεθυσμένη είμαι; Α, μπα. Όχι, μωρέ."

Y είπε...

Hhahah! Poso wraia niwthw pou den eimai i moni ekei eksw pou ginetai ntirla sta 2 potirakia!

Artemi είπε...

@glittereup Mmm mia xara fysiologikh eisai esy! :)

@Eva Lol

@Y Xaxaxa oxi den eisai h monh! :)

σ αγαπω είπε...

γλυκια μου τικανεις?..

καλη συνεχεια με φιλακιααααααα..

Julia είπε...

εμένα με πιάνει μετά από λίγη ώρα γελάω ασταμάτητα 10' η 15'. Κάνω χαζομάρες του τύπου: ήθελα να χαϊδέψω ένα αδέσποτο σκυλάκι απλά φοβόμουν να το χαϊδέψω με τα χέρια. Οπότε το χάιδεψα με χαρτοπετσέτα, έχω ταΐσει το σκυλάκι της κολλητής μου με πιρούνι.

όταν είμαι ψυχολογικά χάλια κλαίω και μετά κοιμάμαι, είτε βλέπω ταινία τύπου κωμωδίας να φτιάξω λίγο την διάθεση μου!

(μου άρεσε πολύ το μπλογκ σου, γράφεις πράγματα από την καθημερινότητά σου και αυτό μου αρέσει!!!!!.)

follow me http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/ :) περιμένω νέα σου! Να θυμάσαι το γέλιο φέρνει χαρά οπότε πίνε συχνά κρασάκι :P

GΒΜCM είπε...

Λεω οτι δεν πρεπει να πω,κανω οτι δεν πρεπει να κανω,γελαω και την επομενη μερα το πρωι κλαιω :p

Artemi είπε...

@σ αγαπω Μια χαρα καλη μου! Θα σε επισκεφτω συντομα! :) xx

@Julia Τι ωραιο σχολιο ηταν αυτο?? Μου εφτιαξες την διαθεση! Σε επισκεφθηκα φυσικα κ ακουσα την συμβουλη σου,πηγα στην κουζινα κ πηρα ενα ποτηρι κρασι! lol Πολλα φιλια!!

@GBCM Μοιαζουμε! χαχαχα Πολλα φιλια!!

Δημοσίευση σχολίου