Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

up and down....

Ειμαι στα down μου...
Γραφω αυτο το μπλογκ ποστ μονο κ μονο για να δω πως αισθανομουν οταν ημουν down... Ξερω πως αυριο ή μεθαυριο θα ειμαι οκ κ θα κοροιδευω τον εαυτο μου... Ισως διαγραψω κ αυτο το ανουσιο ποστ,ισως οχι...

Ειναι που δεν εχω κατι το οποιο με στενοχωρει.... Ή ισως εχω αλλα δεν θελω να το παραδεχτω ουτε στον εαυτο μου... Γιατι αν το παραδεχτω,θα αναγκαστω να κανω κατι για αυτο..
Τι λεω βραδιατικα Θεε μου? Σε λιγο θα κανω ψυχαναλυση στον εαυτο μου μεσω του μπλογκ..

Οταν ειμαι σε αυτην την κατασταση νιωθω την αναγκη να μιλησω σε ατομα με τα οποια εχω απομακρυνθει.. Μπορειτε να μου πειτε εσεις τι νομιζετε για αυτο?
Γιατι να μην μιλαω σε ατομα τα οποια εχω ηδη κοντα μου?
Μου λειπουν στα αληθεια αυτοι οι ανθρωποι ή παλι ψαχνω δικαιολογιες για να μην εξωτερικευσω οσα αισθανομαι?
Γιατι φυσικα δεν ειναι λογικο να στειλω ενα μηνυμα ή να παρω τηλ καποια-ον με τον οποιο πλεον δεν εχω τις σχεσεις που ειχα στο παρελθον... Νομιζω πως ισχυουν κ τα δυο τελικα....

Οταν με κυριευει αυτη η αναγκη να μιλησω παλι με προσωπα του παρελθοντος,με κυριευουν κ οι αναμνησεις...
Και με πιανει νοσταλγια... Και αναρωτιεμαι γιατι να ηρθαν ετσι τα πραγματα? Ποιος το διαλεξε?
Ξερω ομως πως αυριο,μεθαυριο που θα ειμαι οκ,θα ξερω την απαντηση... Απλως τωρα μ'αρεσει να χανομαι σε σκεψεις κ αναμνησεις...

Ειμαι μια Drama Queen... Τερμα κ τελειωσε!

3 σχόλια:

Y είπε...

Oloi eimaste Drama Queens kamia fora.
Isws mythopoioume ta atoma pou den einai pia konta mas kai thewroume oti autoi mporoun na mas kanoun na niwsoume kalitera. Stin pragmatikotita, gia na min einai pia konta mas, kapoios logos tha ipirxe...
Min anisixeis, oloi exoume ta down mas! Ama den eixes pote, tha isouna trelaras!!
Exeis mia psifiaki aggalitsa apo mena, mipws niwseis kalitera, estw kai apo milia makria *hugh*
Na prosexeis koritsaki!

Y είπε...

*hug* estw :) hihih

Allstar είπε...

Μάλλον για τα άτομα που είναι ήδη κοντά σου ξέρεις και ποιες θα είναι η απαντήσεις,ξέρεις αν θα σε στηρίξουν και πώς.Ενώ γι'αυτούς που έχεις απομακρυνθεί σε πιάνουν τα γιατί,αναρωτιέσαι τι θα είχε γίνει αν,ποια θα ήταν η άποψή τους.
Δεν είναι μόνο η ποικιλία που θα σου φέρει κάποιος που πια δε σε ξέρει και τόσο καλά,γιατί δεν είναι πια τόσο μέσα στη ζωή σου,είναι ότι κι εσύ μπορείς να δείξεις άλλες πτυχες.Αυτές που θα επιλέξεις,γιατί θα έχεις τη δυνατότητα :)
Τα αισθήματά σου να τα εξωτερικεύεις όπωε και όταν και αν το αισθάνεσαι..νιωθεις πολυ πολυ καλύτερα έτσι

Δημοσίευση σχολίου