Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Goodbye Amy....

Ηταν το 2007 που ακουσα πρωτη φορα την Amy Winehouse... Πηγαινα 3η λυκειου κ ενα απογευμα που πηγαινα φροντιστηριο,ειχα βαλει ραδιο να ακουσω... Συνηθως ακουω Kiss fm.. Εκεινη την μερα ακουσα το You know i'm no good.. 

   

 To ερωτευτηκα με το πρωτο ακουσμα αυτο το τραγουδι.. Λατρεψα την φωνη της κ την μουσικη αυτου του τραγουδιου..
Απο τοτε βεβαια,εχω ακουσει καθε τραγουδι της κ εχω πολλα αγαπημενα..
Το παραπανω τραγουδι ομως το ακουγα καθε μερα την ωρα που πηγαινα κ την ωρα που επεστρεφα απο το φροντιστηριο..
Ηταν σαν μια στανταρ διαδικασια για μενα κ πραγματικα δεν υπηρχε μερα που να μην το ειχα ακουσει..

Μερικα αλλα αγαπημενα:

   


  

 Oταν ακουσα το απο πανω τραγουδι σκεφτηκα οτι ηταν μια μοντερνα εκδοχη της Billie Holiday,απλως η αποψη μου...

 
   

 Yπεροχα ολα...

Γραφω αυτο το ποστ για να την αποχαιρετισω οπως πρεπει,με αγαπη..
 Χωρις να το ξερει,με τα τραγουδια της εχει βοηθησει με πολλους τροπους,πολυ κοσμο..
 Δεν αναφερομαι στις προσωπικες της επιλογες,δεν με νοιαζουν οι προσωπικες της επιλογες,για αυτο λεγονται προσωπικες..
 Και πραγματικα αηδιαζω οταν διαβαζω σχολια τυπου ''καλα να παθει,ας μην επαιρνε ναρκωτικα'' ή ''Τα θελε κ τα παθε''.. Και μετα αυτοι οι ανθρωποι το παιζουν ευσεβεις χριστιανοι... Αηδια... 

 Πως μπορει να κρινουν ετσι οι ανθρωποι? Ειναι δυνατον?
 Τελος παντων,δεν θα το συνεχισω...

Αντιο Amy,
θα ακουω τα τραγουδια σου για πολλα χρονια ακομα...

11 σχόλια:

Anastasia είπε...

Πραγματικά, το άλμπουμ της που βγήκε το 2006 ακόμα ακούγεται παντού! Ποτέ δε βαριέσαι να τα ακούς! Το αγαπημένο μου είναι το Rehab και το back to black :)
Πάντος είχα διαβάσει ότι ενώ ήταν σε κλινική αποτοξίνωσης, είχε γράψει τραγούδια και η δισκογραφική της αρνήθηκε να τα κάνει cd και έπεσε πάλι στα ναρκωτικά. Κρίμα...

Artemi είπε...

@Συμφωνω..Τα ακουω απο τοτε non stop..
Αυτο με την δισκογραφικη δεν το ηξερα :(

Ειρήνη είπε...

Με θλίψη πληροφορήθηκα το θάνατό της!
Είμαστε άνθρωποι και δεν πρέπει να κρίνουμε σκληρά..Το "καλά να πάθει" πραγματικά μου φέρνει αηδία σαν έκφραση..Πώς μπορείς να το πεις για έναν άνθρωπο που είναι άρρωστος;;Γιατί τα πάθη είναι μορφές ασθένειας!
Είχε από τις χαρακτηριστικότερες φωνές και είμαι σίγουρη ότι θα την ακούμε για πολλά χρόνια ακόμη!!

Artemi είπε...

@Eιρήνη Συμφωνουμε απολυτως!

Eva είπε...

Πραγματικά κρίμα! Είχε μία καταπληκτική φωνή και θα συμφωνήσω με την Ειρήνη πως τέτοιες εκφράσεις τύπου "Καλά να πάθει" είναι ντροπή να λέγονται!
Για να πέσει στα ναρκωτικά κάποια αιτία θα υπήρχε και αυτή την αιτία δεν την ξέρει κανείς... RIP.

el.mar είπε...

Είχε φωνάρα η κοπέλα...ταλέντο...
Κρίμα που έφυγε νωρίς...
Ντροπή να λένε τέτοιες κουβέντες...

Artemi είπε...

@Eva,@el.mar Ετσι ακριβως κοριτσια..

σ αγαπω είπε...

Καλή μου Αρτεμη.... και εγω οταν το πληροφορήθηκα... θελησα με τον δικο μου τροπο να την αποχαιρετήσω..

υπεροχη φωνη... ταλεντο...

κριμα

καλη συνεχεια με φιλια πονου...

Artemi είπε...

@σ αγαπω Εισαι παντα τοσο γλυκια!
Ελπιζω να περνας ενα τελειο καλοκαιρι,
φιλια πολλα..

Natalie Antonopoulou είπε...

Εχεις δικιο σε οσα λες!μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι!:)

Julia είπε...

R.I.P. Amy!!!!! κρίμα που ''έφυγε'' τόσο νωρίς :(

έχω γράψει και εγώ αν θελήσεις ρίξε μια ματιά!
http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/2011/07/blog-post_23.html

Δημοσίευση σχολίου