Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Άρλεκιν...

(Στην πισινα διαβαζοντας Αρλεκιν!)

Δεν ξερω γιατι,αλλα καθε καλοκαιρι παθιαζομαι με Αρλεκιν!
Ελεεινο το ξερω αλλα μ'αρεσουν!

Το πιο περιεργο βεβαια ειναι οτι ποτε δεν μπορω να τα διαβασω το χειμωνα,εχω δοκιμασει κ απλως δεν μπορω...
Το καλοκαιρι αντιθετως μπορω να διαβασω ενα τη μερα! 

Εχετε καμια ιδεα τι μου συμβαινει? Θα γινω καλα? lol

To γιατι τα διαβαζω καλοκαιρι μονο δεν το εχω ανακαλυψει ακομα,το γιατι τα διαβαζω γενικα ομως,μαλλον το εχω ανακαλυψει.. Ο κυριοτερος λογος ειναι το Happy End.. Ολοι διψαμε για ενα happy end...Και σε αυτα τα βιβλια ειναι το μονο σιγουρο,βεβαια αφου ξερουμε εξαρχης οτι θα εχει ευτυχισμενο τελος,αυτο μπορει να το κανει ανιαρο...Ομως δεν θα παψω να τα διαβαζω!

Το κακο βεβαια με το να διαβαζεις τετοια βιβλια ειναι οτι αν δεν προσεχεις κ αν εισαι σε νεαρη ηλικια,μπορουν να σε επηρεασουν ασχημα..
Γιατι διαβαζοντας για ολους αυτους τους υπεροχους αντρες,οταν κοιταζεις τριγυρω σου κ βλεπεις..........ας μην σχολιασω... Τοτε φυσικα κ θα απογοητευθεις κ θα βρισκεις ελαττωματα στον καθενα!

Δεν λεω πως πρεπει να παψουμε να πιστευουμε σε παραμυθια (προσωπικα δεν θα παψω ποτε,ειμαι υπερ-ρομαντικη!) αλλα μαλλον θα πρεπει να μην εχουμε πολυ ανεβασμενα τα standards μας...

Ποιος ξερει? Μπορει να εκπλαγουμε,μπορει ενα παραμυθι να αρχισει με τον πιο απλο και καθημερινο τροπο!

4 σχόλια:

σ αγαπω είπε...

δεν έχεις τίποτα.. μια χαρα εισαι ...

σε ολα τα ρομαντικα βιβλια αν διαβασεις περα των αρλεκιν ολοι ειναι ομορφοι ...και πλουσιοι..καλα οι περισσοτεροι :)))

ολα ειναι θεμα χαρακτηρα..

καλα να περνας φιλια απ τα βιβλια

Alex είπε...

"...Γιατι διαβαζοντας για ολους αυτους τους υπεροχους αντρες,οταν κοιταζεις τριγυρω σου κ βλεπεις..........ας μην σχολιασω... Τοτε φυσικα κ θα απογοητευθεις κ θα βρισκεις ελαττωματα στον καθενα!"...... ενώ οι γυναίκες βλέπεις.... η μία καλύτερη από την άλλη.....α, και ανιδιοτελείς επίσης.... Κι όμως υπάρχουν και οι συγκροτημένοι και σωστοί άντρες αρκεί να τους δινετε/αι το περιθώριο να το εκφράσουν...

Y είπε...

Eleino? Katholou ma katholou eleino. Kai gw diavazw dekades arlekin to kalokairi! Exw kai epeixirimata ama thes:
1. Adeiazei to kefali mou apo oles tis ypoxrewseis kai tis sovares apofaseis, pragma poly spanio.
2. Oi perigrafes twn erwtikwn skinwn me kanoun k skaw sta gelia!!!
E, ti allo thes pia?!
Agapame arlekin. Teleia k paula.

Reaction είπε...

Αχ κι εγω οντως καλοκαιρι διαβαζω...ετσι λεμε ολες πω ελεινο κλπ αλλα αν πεσει στα χερια μας πρεπει να το τελειωσουμε!μαλλον ειναι η ατμοσφαιρα του καλοκαιριου που το κανει ακλυτερο και πιο αναγκαιο!παντως ειμαι κι εγω απο εκεινες!

Δημοσίευση σχολίου