Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011

Αυτοπεποίθηση-Ανασφάλειες

Ξυπνησα το πρωι κ θυμηθηκα το ονειρο που ειχα δει το βραδυ...

Ημουν λεει σε ενα μπαρακι πολυ ρετρο... Hταν λες κ βρισκομασταν πολλα χρονια πισω (μακαρι να ηταν αληθεια αυτο!) H μουσικη ηταν οσο σιγα πρεπει...Ακουγοντουσαν jazz κομματια κυριως αλλα καποια στιγμη επαιξε κ αυτο: (δεν αναρωτιεμαι γιατι! Δεν ειναι jazz αλλα μου εχει κολλησει πραγματικα!!)


Επινα ποτο με καποιον που δεν εχω συναντησει ποτε,απλως εχουμε μιλησει on line.. Και μου ελεγε αυτος λοιπον,οτι εχω ενα θεμα με τα κομπλιμεντα... Οτι εχω αναγκη δηλαδη να μου κανουν κομπλιμεντα..
Μου ειπε πολλα ακομη.......αλλα ας μεινουμε σε αυτο..

 Σκεφτομουν λοιπον,γιατι να εχουμε αναγκη τα κομπλιμεντα? Γιατι να χρειαζομαστε γενικοτερα την επιβεβαιωση σε ο,τιδηποτε κανουμε?

Ποια ειναι η αποψη σας?
  
Προσωπικα θεωρω οτι εχει να κανει με τις ανασφαλειες του καθενος... Οση περισσοτερη αυτοπεποιθηση εχει καποιος,τοση λιγοτερη επιβεβαιωση χρειαζεται..

Η επιβεβαιωση ομως ειναι κατι πολυ ευχαριστο ακομα κ σε αυτους που διαθετουν τρομερη αυτοπεποιθηση...

Μια κουβεντα ειναι ικανη να σε ανεβασει πολυ ψηλα! Για αυτο μην ειστε φειδωλοι στις εκφρασεις θαυμασμου! Καντε καποιον να αισθανθει καλα τωρα! Θα αισθανθειτε κ εσεις αμεσα καλυτερα!!

4 σχόλια:

Y είπε...

To kanw poli sixna auto, otan m'aresei kati ston allo, panta to lew! Kapote einai poli omorfo otan vlepeis oti ekanes ton allo na niwsei wraia, alla kapote se koitane apla perierga...
To tragoudi apla... mamaei!

σ αγαπω είπε...

Είναι κρίμα.. ο,τι νιωθουμε και σκεπτομαστε να μην το εκφράζουμε...

καλεμερα καλη μου φιλια πολλα..

σ αγαπω είπε...

http://s-agapw.blogspot.com/2011/08/blog-post_05.html

σε ευχαριστω φιλακια.

Julia είπε...

είναι ωραίο να εκφράζουμε και να εκφράζονται σε μας. Όσο μεγάλη αυτοπεποίθηση και να έχει κάποιος πάντα υπάρχουν μέρες που θέλει επιβεβαίωση!

Δημοσίευση σχολίου