Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Είμαι η μόνη ανώμαλη άραγε..?

Πολύ συχνά ενώ είμαι μια χαρά,τυχαίνει να ακούσω μια μπαλάντα ή ένα θλιβερό τραγούδι γενικά κ αμέσως να ''πέφτω'' κ εγώ..
Όχι για πολύ συνήθως,για μερικές ώρες..

Αν δεν το καταλάβατε ήδη,αυτό μου συνέβη τώρα.. Και είπα να το μοιραστώ μαζί σας..

Συγκεκριμένα άκουσα τα 2 παρακάτω τραγούδια αρκετές φορές σήμερα..
Και τα δυο ενώ μ'αρέσουν απίστευτα,με θλίβουν..
(Tο ΥouTube δεν μ'αφήνει να κάνω ενσωμάτωση για κάποιον ηλίθιο λόγο)


Μπορείτε να μου πείτε γιατί σιγοτραγουδώ τέτοια τραγούδια κ βουρκώνω?
Δεν είμαι φρεσκοχωρισμένη ούτε τίποτα τέτοιο..
Το ίδιο μου συμβαίνει κ με ταινίες.. Σχεδόν ζώ αυτά που ακούω ή βλέπω..
Λοιπόν νομίζω πως θα γινόμουν πολύ καλή ηθοποιός.. Λέτε να ασχοληθώ ερασιτεχνικά? Μου το είχαν προτείνει.. Θα με βοηθήσει λένε να εκφράζομαι καλύτερα κλπ.
Έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου... Κάποιες φορές (συχνά!) εύχομαι να είχαμε έναν διακόπτη για τις σκέψεις μας..

Για πείτε μου τελικά,είμαι η μόνη τρελή?

Φιλιά σε όλους!
Υ.Σ Ναί,είμαι μέσα Σάββατο βράδυ.. Σιχαίνομαι να βγαίνω Σάββατο.. pff.... :P

3 σχόλια:

amarienne είπε...

Λοιπόν, αν αυτό που περιγράφεις είναι πράγματι ανωμαλία τότε δηλώνω και εγώ ανώμαλη!
Έχω τα ίδια συμπτώματα με εσένα, αν και εγώ το παθαίνω πιο πολύ στις ταινίες γιατί έτσι και αλλιώς η μουσική που ακούω δεν είναι ιδιαίτερα ανεβαστική.

Η μόνη εξήγηση της προκοπής που μπορώ να δώσω είναι ότι καταβάθος είμαστε ευαίσθητες, δενόμαστε πολύ με φανταστικούς χαρακτήρες και θέλουμε να ξεφεύγουμε λιγάκι απο το real life μας. Συνήθεια η οποία περιγράφεται με το ρήμα 'ονειροπολώ'. Είτε από μόνες μας είτε μέσα από κάποια ταινία ή τραγούδι. Να σημειώσω μόνο ότι εγώ είμαι φρέσκια φρέσκια καθώς μέχρι πριν απο κανα 10λεπτο έβλεπα την Περηφάνεια και Προκατάληψη. Καταλαβαίνεις τώρα...!

Μας χρειάζεται και λίγη κατάθλιψη που και που. Δίνει χώρο και χρόνο για σκέψη. Και μέχρι να βρεθεί εκείνος ο διακόπτης, απόλαυσε το μέχρι να γίνει κάτι και να ανέβεις πάλι. ;)

Peggy είπε...

you are not alone!
oles mas to pathainoume.. :/

Eirinaki_b_13 είπε...

Xaxa kai gw akrivws to idio pa8ainw sunexeia, asta!

Δημοσίευση σχολίου