Κυριακή, 24 Απριλίου 2011

Ο τέλειος άντρας...

Ο τελειος αντρας...Μυθος? ΝΑΙ!

Και νομιζω πως ολες-οι το γνωριζουμε αυτο..

Θα μου πειτε,μερα που ειναι τι καθεσαι κ σκεφτεσαι χριστιανη μου? Και εχετε ενα δικιο..

Αλλα καθως δεν ειμαι κ εντελως φυσιολογικη κοπελα (εχω κ εγω τα κουσουρια μου) τωρα μου 'ρθε,τωρα το γραφω..
Αν το αφησω για αλλη στιγμη,απλα δεν θα το γραψω ποτε.. Σχεδον ποτε δεν σχεδιαζω το τι θα γραψω,ουτε το πως θα το γραψω..Ακομα κ στο λυκειο τις εκθεσεις μου ετσι τις εγραφα..Ουτε καν στις Πανελλαδικες δεν εκατσα να το σκεφτω λιγο παραπανω..
Ειμαι Ζυγος..ισως αυτο φταιει...Αν κατσω να σκεφτω,ποτε δεν θα ειναι για λιγο...Θα μου παρει ωρες κ μερες ισως για να αποφασισω κατι..

Που κολλανε αυτα τωρα με τον τελειο αντρα...Δεν ξερω! Αλλα δεν θα κατσω να διορθωσω τιποτα στο ποστ μου... Αυτοματη γραφη...Ετσι λειτουργω..

Ο τελειος αντρας που λετε,ειναι ενας μυθος..
Βαθια μεσα μας ολες θελουμε να πιστεψουμε οτι ο Κυριος Τελειος,ειναι εκει εξω κ μας περιμενει..
Απο μικρα κοριτσια τον ονειρευομαστε,εχουμε φανταστει το παρουσιαστικο του αλλα κ τον χαρακτηρα του..
Κ σχεδον μεχρι την εφηβεια μας πιστευουμε ακραδαντα οτι θα τον βρουμε..
Ειναι λιγο μετα τις πρωτες αποτυχημενες σχεσεις που αρχιζουμε να χανουμε την πιστη μας..
Κ αρχιζουμε να αναρωτιομαστε αν οσα φανταζομασταν τοσα χρονια θα πραγματοποιηθουν ποτε..

Και ναι..Υπαρχουν κ οι κ***φαρδες που τον βρισκουν με την μια!
Και ναι ολες σας ζηλευουμε,αλλα ας μην επεκταθω!!

Τι γινεται ομως οταν περνανε τα χρονια κ ο Κυριος Τελειος ακομα να φανει?
Το δεχομαστε? Συμβιβαζομαστε?

Η μεγαλυτερη ισως πηγη δυστυχιας ειναι η κοινωνια... Που προωθει το προτυπο της κοπελας-γυναικας η οποια αισθανεται ευτυχισμενη κ ολοκληρωμενη μονο οταν παντρευεται..

Με εξοργιζει αυτο...!
Εχετε σκεφτει ποτε οτι δεν ειμαστε ολοι ιδιοι?
Μπορει καποια να ειναι γεννημενη για να γινει συζυγος,μητερα κλπ ενω μια αλλη οχι..

Το δυσκολο πιστευω ειναι να βρουμε πραγματικα τον εαυτο μας..Να βρουμε αυτο που μας γεμιζει κ μας κανει να αισθανομαστε πληρεις.. Να το αποδεχτουμε κ να μην πιεζομαστε να κανουμε οτι ''πρεπει''.. (Ποσο σιχαινομαι τα πρεπει....)

Πραγματικα δυσκολο...

Ο τελειος αντρας κατα την γνωμη μου ειναι κατι εντελως υποκειμενικο..
Καποιος που μπορει να κανει εμενα την πιο ευτυχισμενη γυναικα στον πλανητη μπορει να κανει μια αλλη να βαρεθει μεχρι θανατου..

Να σας πω κ την αποψη μου?
Πιστευω πολυ στον νομο της ελξης κ στο καρμα...
Ο,τι μας συμβαινει το ελκουμε..
Για τον εναν ή αλλο λογο..Σκεφτειτε λιγο αυτο.....

Και τελος,πιστευω στις αδελφες ψυχες.. Πιστευω πως οι ψυχες ειναι αθανατες.. Συναντιουνται συνεχεια σε διαφορετικες ζωες κ μαζευουν εμπειριες μεχρι να ολοκληρωθουν..
Ετσι εξηγω τον κεραυνοβολο ερωτα κ το ''κλικ''...
Πιστευω πως μολις βλεπεις καποιον κ αισθανεσαι αυτην την τρομερη ελξη ειναι γιατι οι ψυχες σας ειχαν συναντηθει καποτε κ θελουν να ξαναενωθουν...

Μην απαρνειστε τον κεραυνοβολο ερωτα..Εμπιστευτειτε την καρδια σας κ το ενστικτο σας..
Νομιζω οτι γνωριζουν καλυτερα απο το μυαλο κ την λογικη..

Οταν δεν το περιμενουμε ερχεται το καλυτερο....
Το θεμα ειναι να μπορεσουμε να το καταλαβουμε κ να μην το αφησουμε να μας φυγει.....

4 σχόλια:

mariza είπε...

Μου άρεσε πάρα πολύ το post! Ο κ. Τέλειος πάντως υπάρχει πιστεύω, αλλά όχι με το στερεότυπο που καλλιεργείται συχνά στα κοριτσάκια: ο πρίγκηπας που ξυπνάει για να σου λέει κάθε μέρα "πόσο όμορφη είσαι" και πρακτικά να σε... υπηρετεί, αν μπορώ να το πω έτσι. Κάπου εκεί έξω για όλες υπάρχει η "αδελφή ψυχή", αρκεί όταν τη βρούμε να μην την προσπεράσουμε, για κάποιο καπρίτσιο.
Kisses xxx
Τι ωραία η φωτό στο τέλος!

Artemi είπε...

@Mariza Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε :)
Νομιζω πως συμφωνουμε απολυτα..
Πολλα φιλια!

Keepursecrets είπε...

"Αλλα καθως δεν ειμαι κ εντελως φυσιολογικη κοπελα (εχω κ εγω τα κουσουρια μου) τωρα μου 'ρθε,τωρα το γραφω..
Αν το αφησω για αλλη στιγμη,απλα δεν θα το γραψω ποτε.. Σχεδον ποτε δεν σχεδιαζω το τι θα γραψω,ουτε το πως θα το γραψω..Ακομα κ στο λυκειο τις εκθεσεις μου ετσι τις εγραφα..Ουτε καν στις Πανελλαδικες δεν εκατσα να το σκεφτω λιγο παραπανω.."

...διαβάζω μέχρι αυτό το σημείο και σκέφτομαι "Τι στο καλό; Στο μυαλό μου είναι;"
μετά από λίγες λέξεις βλέπω και το "ζυγός" και λέω... Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Εμείς τα ζυγάκια μοιάζουμε προφανώς!

"Με εξοργιζει αυτο...!
Εχετε σκεφτει ποτε οτι δεν ειμαστε ολοι ιδιοι?
Μπορει καποια να ειναι γεννημενη για να γινει συζυγος,μητερα κλπ ενω μια αλλη οχι.."

σε αυτό το σημείο έχω αρχίσει να τρομάζω. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ; Δεν υπερβάλλω! Διάβασε περιστατικό πριν μερικές εβδομάδες:
Είμαι στην κουζίνα με τη μαμά μου και κάθομαι σε μια καρέκλα και μιλάμε. Μιλάμε για τις σχέσεις. Και πως το φέρνει η κουβέντα, λέμε για την οικογένεια. Οπότε εγώ λέω "Εγώ δε θα παντρευτώ ποτέ". Η μαμά μου γελάει και λέει "Καλά, καλά".
Οπότε αρχίζω εγώ: "Δεν καταλαβαινω γιατί γελάς! Δηλαδή όλοι υποτίθεται είμαστε φτιαγμένοι για να παντρευτούμε; Δεν υπάρχει περίπτωση απλά κάποιος να ΜΗΝ κάνει για οικογένεια; Να μην το έχει, πως το λένε".... Κι όμως! Και γενικότερα σε άλλα κείμενα που διάβασα αναρωτιόμουν "Κάτσε, αυτό είναι δικό μου κείμενο;" Πραγματκά το νόμιζα! Μου κάνει μεγάλη εντύπωση..

Όσο για το θέμα του κειμένου. Ο τέλειος άντρας δεν υπάρχει. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει το τέλειο. Αυτό που υπάρχει είναι κάποιος εκεί έξω που μας συμπληρώνει. Σκέψου το σαν το παζλ. Σαν κομμάτια παζλ. Δεν είναι τέλεια, μόνα τους δεν έχουν νόημα, αλλά μαζί είναι μια υπέροχη εικόνα. Κάπως έτσι.

(Ίρις)

Artemi είπε...

@Keepursecrets Τετοια ομοιοτητα σκεψεων??
Πραγματικα οι Ζυγοι μοιαζουμε πολυ..

Διαβασα το σχολιο σου με μεγαλη προσοχη κ χαιρομαι παρα πολυ που περασες απο δω..

Γιατι μολις ανακαλυψα το δικο σου blog..

Κ ανακαλυψα τον ανθρωπο πισω απο τα βιντεακια..

Τα λεμε συντομα 'Ιριδα..

(Btw λατρευω το ονομα σου)

Δημοσίευση σχολίου