Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

What if......?

Σας συμβαινει ποτε να αναρωτιεστε τι θα γινοταν αν ειχατε κανει αλλες επιλογες στην ζωη σας?
 Απο το πιο μικρο στο πιο μεγαλο πραγμα..
Λοιπον,μου συμβαινει που κ που..

Σημερα ειναι μια απο αυτες τις μερες..
Σκεψεις,υποθεσεις κ αλλες σκεψεις κ αλλες υποθεσεις!

Κ ξαφνικα δεν μπορεις να ελεγξεις το τι περναει απο το μυαλο σου!!

Τελικα αν ειχατε την επιλογη θα αλλαζατε κατι?
Αν για παραδειγμα καποιος σας εδινε μια χρονομηχανη κ την δυνατοτητα να γυρισετε πισω κ να αλλαξετε ο,τι θελετε,θα το κανατε?

5 σχόλια:

el.mar είπε...

Αν μας συμβαίνει λέει?!...Κ εγώ τα σκέφτομαι...αν δεν το είχα κάνει αυτό?..αν είχα κάνει εκείνο?..αν είχα πάει εκεί?..Αλλά δε νομίζω να άλλαζα κάτι...αν...αν...αν...
http://www.youtube.com/watch?v=VxUoVHhgiUY
Κ τα καλά κ τα άσχημα έγιναν για κάποιο λόγο...κ έμαθα...γιατί να τα αλλάξω?!....Τα φιλιά μου!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Δεν ξέρω.. Μάλλον όχι.. Φυσικά έχω κάνει πολλά λάθη,αλλά και αυτά ήταν μαθήματα ζωής!
Απλά πιστεύω πως όλους μας τρώει αυτό το αν είχα...και αν...

Φιλιά!!!

Artemi είπε...

@el.mar Εκει καταληγω κ εγω... Τι ωραιο τραγουδι!
Πρωτη φορα το ακουσα!
Σ'ευχαριστω,
φιλακια!

@Μοντέρνα Σταχτοπούτα Τελικα ναι...αυτο πιστευω πλεον κ εγω..
Ακομα κ τα λαθη μας,μας χαρακτηρζουν..
Πολλα φιλια

mariza είπε...

Αν το έκανα μικρές μόνο στιγμές θα τις χειριζόμουν διαφορετικά... ψιλοπράγματα που θα έκαναν όσους αγαπώ στιγμιαία πιο ευτυχισμένους. Πάντως δε νομίζω ότι θα είχε ιδιαίτερο νόημα να ασχοληθώ πλέον, γιατί δε θα ήθελα να αλλάξω κάτι ουσιαστικό.

sea4e είπε...

Τελικά, δεν το έχεις μόνο με το μακιγιάζ, αλλά και με τις αναδιφήσεις...όμορφοι οι προβληματισμοί σου, να διαβάσεις το βιβλίο: όταν έκλαψε ο Νίτσε. Θα σου δώσει απαντήσεις αλλά και...ερωτήσεις όπως κάθε άριστο έργο τέχνης. Όλοι θα άλλαζαν κάτι στη ζωή τους. Όσοι το αρνούνται είναι ή ψεύτες ή κωλόφαρδοι. Σε φιλώ, συμπαθέστατή μου.

Δημοσίευση σχολίου