Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Just an introduction...

Παντα εκρυβα μεσα μου μια συγγραφεα..
Θυμαμαι ημουν 8 χρονων περιπου οταν αρχισα να γραφω το πρωτο μου ''μυθιστορημα'' το οποιο δεν ολοκληρωσα ποτε..
Ειχε θεμα τους Ολυμπιους Θεους που τοσο με συναρπαζαν στο μαθημα της ιστοριας..
Το εγραφα με τα μικρα μου χερακια σε ενα ανοιχτο πρασινο τετραδιο που ειχα αγορασει στο σχολειο,ηταν απο αυτα τα τετραδια που πουλουσε καποια οργανωση με στοχο να βοηθησει ναρκομανεις να κανουν μια νεα αρχη..
Τι κριμα που δεν κρατησα το τετραδιο αυτο!
Απο τοτε συνεχιζεται το ιδιο πραγμα συνεχεια...
Γραφω κατι,παθιαζομαι για ενα διαστημα κ συντομα το παραταω..
Τελευταια φορα μου συνεβη πριν λιγες βδομαδες.

Δεν ξερω πως να το καταπολεμησω αυτο! Καμια ιδεα?
Ειναι στο DNA μου μαλλον,βαριεμαι ευκολα..
Ισως ομως οταν μου ερθει ''Η εμπνευση'' να μην τα παρατησω τοσο ευκολα..
Χθες χιονιζε,το ιδιο κ σημερα..
Χθες ομως ηταν η μερα που πεταχτηκε στο μυαλο μου η ιδεα να δημιουργησω αυτο το blog..
Εχω διαβασει τοσα κ τοσα blog με παρομοιο ''θεμα'',την συγγραφη δλδ,αλλα ποτε δεν μου περασε απο το μυαλο να δημιουργησω το δικο μου..

Κ ομως χθες,εκει που κοιτουσα εξω απο το παραθυρο τις απειρες χιονονιφαδες να στροβιλιζονται κ γρηγορα να λιωνουν οταν ακουμπουσαν στον δρομο,μου ηρθε η ιδεα οτι χρειαζομαι ενα blog στο οποιο να εξωτερικευω μερικες απο τις ιδεες μου..
Να γραφω μερικες ιστοριες,ή απλα να ξεσπαω..
Να γραφω ο,τιδηποτε εχω την αναγκη να γραψω!
Κ αν στην πορεια συναντησω κ μερικους ανθρωπους με κοινα ενδιαφεροντα,με κοινο τροπο σκεψης,ανθρωπους να διαβαζουν ευχαριστα τα οσα γραφω,τοτε το κερδος θα ειναι πολλαπλο!

Τελος με την εισαγωγη..
Συντομα ερχεται το πρωτο μου διηγημα..
Θα ειναι κατι που θα γραψω σε μια,το πολυ 2 μερες..
Παντα ετσι κανω...

Α.

20 σχόλια:

το κόκκινο φουστάνι είπε...

καλη αρχη!!

Artemi είπε...

@To κοκκινο φουστανι Σ'ευχαριστω πολυ!

Arietta είπε...

Μεγειά το καινούριο blog κουκλίτσα. Είναι ωραίο να γράφεις και πολλές φορές λυτρωτικό. Κι εγώ σκέφτομαι ότι αν το blog μου ήταν στα ελληνικά θα μπορούσα να γράφω περισσότερο και καλύτερα. Γιατί κακά τα ψέμματα, δεν εκφραζόμαστε το ίδιο σε μια ξένη γλώσσα. Αλλά δεν ήθελα να το περιορίσω μόνο σε ελληνικό κοινό. Τέλοσπάντων, μην μακρυγορώ, καλή επιτυχία και εύχομαι το νέο σου blog να σου δώσει το κίνητρο να γράφεις πολύ...
Φιλάκια!

Reaction είπε...

Καλη επιτυχια!σε καταλαβαινω ειχα τετοιες τασεις κ ολα μισοτελειωμενα...ενα μισο παραμυθι κατι πεζα χωρις τελος.....ωραια θα ναι να το επιχειρησεις κατι σαν..ραντεβου....μπορεις επισης να ξεκινας κατι κ να σου συμπληρωνουμε η να σου δινουμε ιδεες για πλοκη ;)Καλη αρχη λοιπον!!!

Artemi είπε...

@Arietta Σ'ευχαριστω παρα πολυ!
Ειναι πραγματι λυτρωτικο..
Αυτος ειναι κ λογος που το δημιουργησα,για να μου δινει κινητρο..
Πολλα φιλια!

Artemi είπε...

@Reaction Σ'ευχαριστω!
Ξερεις πως ειναι λοιπον..
Πολυ ωραια η ιδεα σου!
Πολλα φιλια!

Maddie είπε...

Με γεια το blog! Περιμένω με αγωνία την αρχή της ιστορίας:)

Artemi είπε...

@Maddie Σ'ευχαριστω :))

Anastasia είπε...

ουάου! ανυπομονώ για το διήγημα made by artemiii !! άντε καλή αρχή !!

Artemi είπε...

@Anastasia Σ'ευχαριστωωω!! :))

Vicky είπε...

Είμαι σίγουρη ότι έχουν αλλάξει πολλά απ'τα 8 σου!Έκανες ήδη την αρχή! εξάλλου το beauty with artemis δεν το έχεις παρατήσει!Food for thought-->To DNA πλάθεται ;)

agnes είπε...

Είναι με χαρά μου ενταχθούν νέα blog σας.

Χρησιμοποίησα το Google μετάφραση, να συντάξετε ένα κείμενο μου


Anglais :
it is with pleasure, that I become member of new blog tone.
I used translation google, to write my text

Artemi είπε...

@Vicky Οπωσδηποτε αλλαξαν πολλα!
Ακριβως... :))

Artemi είπε...

@agnes My dear Agnes,
thank you soooo much for your support and your kind words :))
But because this is going to be a writing blog,in greek,you can un-follow..it is absolutely fine!
Thank you again! :)

Froso M. είπε...

Ti omorfi ekplhksh htan ayth? Perimenw to neo sou post!

Artemi είπε...

@Froso M. S'eyxaristw!!
Elpizw mexri ayrio na einai etoimo :)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλή αρχή!!!!
Ανυπομονώ....
Φιλάκια!!

Artemi είπε...

@Moντέρνα Σταχτοπουτα Σ'ευχαριστω παρα πολυ :)

kitchenStories είπε...

Μια άλλη πλευρά μιας ταλαντούχου!
Πόσο χαίρομαι, σαν παιδάκι! Μου αρέσουν οι εκπλήξεις, μάλλον...
Εύγε!

Εμείς εδώ, να σε διαβάζουμε.
Ζαμπία

Artemi είπε...

@kitchenStories Σ'ευχαριστω τοοοοσο πολυ!
Να εισαι καλα πραγματικα!
Πολλα φιλια

Δημοσίευση σχολίου