Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

Αναβολη ''πρεμιερας''


Τα πραγματα σχεδον ποτε δεν ερχονται οπως τα περιμενουμε!
Ειχα σκοπο να γραψω σημερα αλλα εκανα καποιες εξετασεις αιματος κ η μια ''αιμοληπτρια'' δεν ηταν κ πολυ ευγενικη με την φλεβα του δεξιου μου χεριου!
Αυτο εχει ως αποτελεσμα το πρηξιμο κ τον πονο της περιοχης,οποτε δεν μπορω να γραψω πολλα δυστυχως.
Αρα η ''πρεμιερα'' αναβαλλεται για λιγες,ελπιζω,μερες!
Σας ευχαριστω θερμα για ολες τις ευχες καθως κ για την παρουσια σας εδω!
Μου δινετε το κινητρο που τοσο μου χρειαζεται!
Να εχετε ενα τελειο βραδυ κ να εκτιματε ακομα κ το μικροτερο που εχετε...
(Ασφαλως ειμαι πολυ στενοχωρημενη με την τραγωδια στην Ιαπωνια.......  
Φυση-Ανθρωπος 1-0...)

Φιλια,
Α.
 

3 σχόλια:

λειντι ντι είπε...

exeis dikio.

poso thlivera einai afta pu exoun simvei stin iaponia.... apo ti mia stigmi stin alli.

kali sinexeia

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Αρτεμη μου ελπίζω να είναι καλύτερα το χέρι σου! Καλή εβδομάδα!
Φιλιά!

Artemi είπε...

@λειντι ντι Πραγματι απο την μια στιγμη στην αλλη.. τι να πεις..

@Μοντερνα Σταχτοπουτα Σ'ευχαριστω παρα πολυ!
Σημερα ειναι σχεδον μια χαρουλα :)
Πολλα φιλια

Δημοσίευση σχολίου